Από το Blogger.
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ:6942250350

Επιστροφή!!!!


Αγαπημένο μου μπλοκακι σε παραμελησα ...Αλλά αυξήθηκαν πάρα πολύ οι υποχρεωσοις μου.Πλεον είμαστε μια αρκετά μεγάλη οικογένεια.Δοξα το Θεό και ζωή να έχουν είναι τέσσερα τα αγγελούδια μου.Απο σήμερα όμως ξεκινάμε δυναμικά.Φιλοι μου μου λείψατε αρκετά ....

0 μπλα μπλα on "Επιστροφή!!!!"

Related Posts with Thumbnails
BannerFans.com

Ερωτηματολόγιο για μαμάδες

Μικρά ρητά για να είμαστε καλά..........

  • Ευγνωμοσύνη είναι η κρυφή ελπίδα για περισσότερες χαρές.
  • Ευτυχία δεν είναι κάτι που βιώνεις. Είναι κάτι που θυμάσαι!!!
  • Σπουδαία μαμά δε σημαίνει τέλεια μαμά!

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Βραβείο καλύτερου blog

My Blog List

 

ΜΑΜΑΔΕΣ&ΜΠΑΜΠΑΔΕΣ Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates