Κοστίζει μία αστική μονάδα ανεξάρτητα από την περιοχή του καλούντος
και εδώ μπορείτε να απευθυνθείτε αν εντοπίσετε χαλασμένα τρόφιμα, ιδίως
οι μανούλες με μικρά παιδιά, που σαφώς είναι περισσότερο
ευαισθητοποιημένες. Ο ΕΦΕΤ προχώρησε στη λειτουργία της γραμμής 11717,
στοχεύοντας να παραδώσει ακόμα ένα ισχυρό εργαλείο στη διάθεση των
καταναλωτών.
Το κέντρο λήψης αναφορών στεγάζεται στην Κεντρική Υπηρεσία του ΕΦΕΤ και δέχεται αναφορές ηλεκτρονικά (μέσω της ηλεκτρονικής πύλης του φορέα www.efet.gr), αυτοπροσώπως (στα γραφεία του φορέα) και μέσω του νέου πανελλήνιου πενταψήφιου αριθμού κλήσης του ΕΦΕΤ 11717.
Από τις αρχές του έτους έχουν υποβληθεί μέσω της παραπάνω γραμμής 200 αναφορές από καταναλωτές, οι οποίες έχουν ήδη αξιολογηθεί και διαχειρίζονται στα αρμόδια τμήματα του ΕΦΕΤ.
www.infokids.gr
Το κέντρο λήψης αναφορών στεγάζεται στην Κεντρική Υπηρεσία του ΕΦΕΤ και δέχεται αναφορές ηλεκτρονικά (μέσω της ηλεκτρονικής πύλης του φορέα www.efet.gr), αυτοπροσώπως (στα γραφεία του φορέα) και μέσω του νέου πανελλήνιου πενταψήφιου αριθμού κλήσης του ΕΦΕΤ 11717.
Από τις αρχές του έτους έχουν υποβληθεί μέσω της παραπάνω γραμμής 200 αναφορές από καταναλωτές, οι οποίες έχουν ήδη αξιολογηθεί και διαχειρίζονται στα αρμόδια τμήματα του ΕΦΕΤ.
www.infokids.gr
0 μπλα μπλα on "Εντοπίσατε χαλασμένα τρόφιμα; Καλέστε 11717"
Δημοσίευση σχολίου