Από το Blogger.
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ:6942250350

FOLLOW ME FRIDAY!!!!!!!!!!!!!



Είμαι πού χαρούμενη που αυτή την Παρασκευή πρόλαβα να παίξω και εγώ σε αυτό το παιχνίδι το οποίο ανακάλυψε η φίλη Γωγώ................
Ο Σκοπός του παιχνιδιού.... είναι να γνωριστούμε καλύτερα μεταξύ μας ...

Οι όροι είναι :

1. Να κάνετε μια ανάρτηση για το Follow me Friday στο blog σας
2. Να ανεβάσετε την φωτογραφία του παιχνιδιού και στο δικό σας blog
3. Να αφήσετε το σχόλιό σας σε όσα blog τύχει να δείτε την σχετική ανάρτηση
4. Όποιος σας ακολουθήσει στο παιχνίδι θα πρέπει να γίνει αναγνώστης σας και εσείς αναγνώστης αυτού αν δεν είστε είδη
Και πάμε να παίξουμε.....

Οι ερωτήσεις είναι οι εξής:

1.Εάν κάνατε μια διαφορετική δουλεία ποια θα θέλατε να ήταν αυτή?
Να είμαι σε ένα ίδρυμα για
εγκαταλελειμμένα παιδιά και να τα φροντίζω από το πρωί μέχρι το βράδυ.

2.Πείτε έναν εφιάλτη σας που θυμάστε...?
Ότι έρχεται η βιολογική μητέρα του μεγάλου μου γιου και μου τον παίρνει μέσα από την αγκαλιά μου..... 

3.Ποιο είναι το τελευταίο πράγμα που αγοράσατε και μετά το μετανιώσατε?
Ένα τραπέζι για την κουζίνα μου πέρσυ το χειμώνα αρκέτα άβολο

4.Όταν πηγαίνατε σχολειό τι βαθμούς παίρνατε???
Πάντα ήμουν μία σταθερή  μέτρια μαθήτρια του 17.....

5.Πως θα περιγράφατε τον εαυτό σας με 3 μόνο λέξεις?
Μμμμμμμμμμμ............Δύσκολη ερώτηση αλλά θα απαντήσω.Έχω πολύ μεγάλη υπομονή πάντα θετικές σκέψεις και αισιόδοξη!!!!!!!!!!!!!!!!

Καλό Σαββατοκύριακο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





3 μπλα μπλα on "FOLLOW ME FRIDAY!!!!!!!!!!!!!"

ΓΩΓΩ on 23 Οκτωβρίου 2010 στις 1:03 π.μ. είπε...

Φλωρα μου καλωςηρθες στο παιχνιδι και εσυ !!!Χαιρομαι που σε γνωρισα!!!Κανεις δεν προκειται να ερθει να σου παρει το παιδακι σου...Να χαιρεσαι τα αγγελουδια σου!Πολλα φιλια!

Ρεβεκκα on 23 Οκτωβρίου 2010 στις 1:46 π.μ. είπε...

Φλωρα επαιξα και εγω.Σε βρηκα μεσω της Γωγως.Να χαιρεσαι τα παιδακια σου κ να μην φοβασαι τιποτα.Ειναι πολυ τυχερα τα παιδια σου που σε εχουν για μανουλα.Οσο για την υπομονη τωρα με το δευτερο παιδακι την χανω που κ που.Φιλακια

Ρεβεκκα on 23 Οκτωβρίου 2010 στις 1:55 π.μ. είπε...

Παταω παρακολουθηση κ μου βγαινει αυτο Λυπούμαστε...

(Δεν ήταν δυνατός ο χειρισμός του αιτήματός σας. Δοκιμάστε ξανά ή επιστρέψτε λίγο αργότερα. )θα ξαναπροσπαθησω αυριο παλι

Related Posts with Thumbnails
BannerFans.com

Ερωτηματολόγιο για μαμάδες

Μικρά ρητά για να είμαστε καλά..........

  • Ευγνωμοσύνη είναι η κρυφή ελπίδα για περισσότερες χαρές.
  • Ευτυχία δεν είναι κάτι που βιώνεις. Είναι κάτι που θυμάσαι!!!
  • Σπουδαία μαμά δε σημαίνει τέλεια μαμά!

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Βραβείο καλύτερου blog

My Blog List

 

ΜΑΜΑΔΕΣ&ΜΠΑΜΠΑΔΕΣ Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates