Από το Blogger.
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ:6942250350

FOLLOW ME FRIDAY !!!


 Kαλησπέρα σήμερα από το πρωί πολύ τρέξιμο γραφείο σπίτι πολύ κούραση.Ούτε καν κατάλαβα πως πέρασε η μέρα αλλά να μην χάνουμε άλλο χρόνο είναι η μέρα να παίξουμε...το παιχνιδάκι μας FOLLOW ME FRIDAY !!!

Πάμε να θυμηθούμε τους όρους του παιχνιδιού.
1. Να κάνετε μια ανάρτηση του παιχνιδιού στο ιστολόγιο σας.

2. Να ανεβάσετε τη φωτογραφία του παιχνιδιού και στο δικό σας ιστολόγιο.

3. Να αφήσετε το σχόλιο σας σε όσα ιστολόγια τύχει να δείτε τη σχετική ανάρτηση.

4. Όποιος σας ακολουθήσει στο παιχνίδι θα πρέπει να γίνει αναγνώστης σας και εσείς αναγνώστης αυτού αν δεν είστε ήδη.


1. Τους φίλους τους χρειάζεστε περισσότερο στη χαρά ή στη λύπη;
Βασικά όταν είμαι λυπημένη δεν θέλω κανέναν θέλω να είμαι στην μοναξιά μου.Τώρα πάλι στην χαρά μου θέλω να είμαι νμε την αγαπημένη μου οικογένεια.
2. Ποια είναι η σχέση σας με τα αδέρφια σας;
Έχω άλλες δύο αδερφές μικρότερες με τις οποίες έχω ένα χρόνο διαφορά,το καλό είναιι ότι είμαστε αρκετά δεμένες.
3. Ποιο είναι το πιο ρομαντικό γεγονός που έχετε ζήσει;
Το πιο ρομαντικό γεγονός που έχω ζήσει???Γενικά έχω περάσει πολλές ρομαντικές στιγμές με τον άντρα μου αφού είμαστε μαζί 6 χρόνια!!!Η πιο ρομαντική στιγμή της σχέσης μας ήταν η στιγμή της γέννησης του παιδιού μας της Γαριφαλιάς μας.
4. Πόσες φορές έχετε αλλάξει σπίτι;
Λοιπόν συνολικά είναι 4 φορές.Η πρώτη από το πατρικό μου όπου συζήσαμε με τον άντρα μου μετά που έμαθα ότι ήμουν έγκυος πήγαμε σε λίγο μεγαλύτερο σπίτι και τώρα σχεδόν ένα χρόνο πήγαμε σε ακόμα μεγαλύτερο σπίτι.Δύο παιδάκια με μεγάλη διαφορά ηλικίας ξεχωριστά δωμάτια.χιχιχι
5. Που θα περάσετε τα φετινά σας Χριστούγεννα;
Στο σπίτι με την γλυκιά μου οικογένεια!!!



Καλό Σαββατοκύριακο !!!Φιλούδιαααααααα........

1 μπλα μπλα on "FOLLOW ME FRIDAY !!!"

Ελισσάβετ Γεωργιάδη on 17 Νοεμβρίου 2010 στις 2:27 μ.μ. είπε...

Τελικά η πιο παλιά καραβάνα της παρέας είμαι εγώ; 16 χρόνια περικαλώ με το σύζυγο......

Mamma El

Related Posts with Thumbnails
BannerFans.com

Ερωτηματολόγιο για μαμάδες

Μικρά ρητά για να είμαστε καλά..........

  • Ευγνωμοσύνη είναι η κρυφή ελπίδα για περισσότερες χαρές.
  • Ευτυχία δεν είναι κάτι που βιώνεις. Είναι κάτι που θυμάσαι!!!
  • Σπουδαία μαμά δε σημαίνει τέλεια μαμά!

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Βραβείο καλύτερου blog

My Blog List

 

ΜΑΜΑΔΕΣ&ΜΠΑΜΠΑΔΕΣ Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates