Από το Blogger.
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ:6942250350

Follow me Friday!


Παρασκευούλα ζάχαρη ,Παρασκευούλα μέλι!!!Χιχιχιχι........Πάει πέρασε και αυτή η εβδομάδα με πολύ κούραση και τρέξιμο.Μας έμεινε ακόμα μια εβδομάδα για να στολίσουμε το δεντράκι μας φέτος όλοι μαζί με την οικογένεια μου και φυσικά με τα δύο πανέμορφα παιδάκια μου...................
Και φυσικά παίζουμε σήμερα,Follow me Friday!
Ξεκινάμε λοιπόν με τους απλούστατους όρους του παιχνιδιού μας:
1. Να κάνετε μια ανάρτηση για το Follow me Friday στο blog σας
2. Να ανεβάσετε την φωτογραφία του παιχνιδιού και στο δικό σας blog
3. Να αφήσετε το σχόλιό σας σε όσα blog τύχει να δείτε την σχετική ανάρτηση
4. Όποιος σας ακολουθήσει στο παιχνίδι θα πρέπει να γίνει αναγνώστης σας και εσείς αναγνώστης αυτού αν δεν είστε ήδη.

Και οι ερωτησούλες!
1.Αν επιλέγατε εσείς το όνομά σας ποιο θα ήταν αυτό?
Βασικά το όνομα που έχω είναι λίγο σπάνιο και δεν θα ήθελα να το αλλάξω...........Φλώρα σαν την πάστα Φλώρα.............χχιχιιχ
2.Ποιος είναι ο αγαπημένος παιδικός ήρωας σε cartoon?(εμπνευσμένο από το παιχνίδι του facebook)
Με τον Twitty έχω έρωτα..................από πολύ μικρή και μεγαλώνοντας όλοι μου έκαναν μεγάλες φιγούρες του σε κουκλιά δώρο.
3. Ποιο είναι το ταξίδι των ονείρων σας?
Η Βενετία με τις γόνδολες.....................
4.Τι θα γράφατε σε κάποιον που δεν μπορείτε να του το πείτε?
Βασικά αυτό που έχω να πω θα το πω δεν έχω κάποιο πρόβλημα αρέσει δεν αρέσει........Αυτή είμαι τι να κάνουμε!!!!!!!!!!!!!
5.Οδηγείτε?
Καλέ πλάκα μας κάνεις φυσικά και οδηγώ............Είναι δυνατόν να είμαι γραμματέας σε σχολή οδηγών και να μην οδηγώ.................


Καλό Σαββατοκύριακο κοπελιέςςςςςςςςςςςςςς

3 μπλα μπλα on "Follow me Friday!"

Τζένη on 20 Νοεμβρίου 2010 στις 10:42 π.μ. είπε...

Χαχαχαχα!Γελάω με την τελευταία σου απαντηση γιατι εγω δουλευω σε εταιρεία με πούλμαν κι ουτε πατινι δεν οδηγώ!!!

ΜΙΚΡΟΥΛΙ on 20 Νοεμβρίου 2010 στις 12:04 μ.μ. είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Hali Gali on 22 Νοεμβρίου 2010 στις 4:00 μ.μ. είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Related Posts with Thumbnails
BannerFans.com

Ερωτηματολόγιο για μαμάδες

Μικρά ρητά για να είμαστε καλά..........

  • Ευγνωμοσύνη είναι η κρυφή ελπίδα για περισσότερες χαρές.
  • Ευτυχία δεν είναι κάτι που βιώνεις. Είναι κάτι που θυμάσαι!!!
  • Σπουδαία μαμά δε σημαίνει τέλεια μαμά!

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Βραβείο καλύτερου blog

My Blog List

 

ΜΑΜΑΔΕΣ&ΜΠΑΜΠΑΔΕΣ Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates