Από το Blogger.
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ:6942250350

Follow me Friday !!!!!!!!!!!!





Παρασκευούλα σήμερα..........Πάει και αυτή η εβδομάδα.Σε σχεδόν 29 μέρες έχουμε Χριστούγεννα τι χαρά.Άλλα μην χάνουμε άλλο χρόνο πάμε να παίξουμε το παιχνιδάκι μας.

Πάμε να θυμηθούμε τους κανόνες γιατί έχει σημασία.

1. Να κάνετε μια ανάρτηση του παιχνιδιού στο ιστολόγιο σας.
2. Να ανεβάσετε τη φωτογραφία του παιχνιδιού και στο δικό σας ιστολόγιο.
3. Να αφήσετε το σχόλιο σας σε όσα ιστολόγια τύχει να δείτε τη σχετική ανάρτηση.
4. Όποιος σας ακολουθήσει στο παιχνίδι θα πρέπει να γίνει αναγνώστης σας και εσείς αναγνώστης αυτού αν δεν είστε ήδη.





Πάμε να παίξουμε λοιπόν!

1. Ποιο ήταν το αγαπημένο σας Χριστουγεννιάτικο δώρο;
Όλα τα χρόνια δεν μπορώ έχω πάρα πολύ ωραία Χριστουγεννιάτικα δώρα.Αλλά το πιο αγαπημένο μου είναι όταν έμαθα ότι ήμουν έγκυος στην κοράκλα μου την Λένια......Σε αγαπώ πολύ μαμουνάκι μου!!!!!!!!
2. Γράφατε γράμμα στον Άγιο Βασίλη;
Από όταν πήγα σχολείο κάθε χρόνο μαζί με τις αδερφές μου γράφαμε γράμμα και σαν μεγαλύτερη έγραφα και τα δικά τους και τα βάζαμε κάτω από το δέντρο.Τώρα με τα παιδιά μου όταν ο Δημήτρης μου ήταν πολύ μικρός του τα έγραφα εγώ(δηλ.μου έλεγε και έγραφα)τώρα που μεγάλωσε τα γράφει μόνος του.Τώρα για το μαμούνι μας(Λένια)είναι πολύ μικρούλα ακόμα από του χρόνου τώρα.
3. Που σας αρέσει να γιορτάζετε τα Χριστούγεννα; Σε χωριό ή στην πόλη;

Βασικά και τα δύο είναι φανταστηκά.Αν είμαι με την οικογένεια μου δεν με απασχολεί τώρα αν θα είναι πόλη ή χωριό.

4. Ποιο είναι το αγαπημένο σας Χριστουγεννιάτικο τραγούδι;

Είναι αρκετά αλλά πιο πολύ μου αρέσει Santa baby

5. Πότε μοιράζετε τα δώρα; Χριστούγεννα ή Πρωτοχρονιά;

Πάντα στην οικογένεια μας τα δώρα τα μοιράζαμε το βράδυ της Πρωτοχρονιάς. Ακριβώς μετά την αλλαγή του χρόνου. Το έχουμε διατηρήσει αυτό και σήμερα . Τα παιδιά ανοίγουν τα  δώρα  την Πρωτοχρονιά.
Μανούλες και πατερούληδες καλό σαββατοκύριακο!!!!!!!!!!!

0 μπλα μπλα on "Follow me Friday !!!!!!!!!!!!"

Related Posts with Thumbnails
BannerFans.com

Ερωτηματολόγιο για μαμάδες

Μικρά ρητά για να είμαστε καλά..........

  • Ευγνωμοσύνη είναι η κρυφή ελπίδα για περισσότερες χαρές.
  • Ευτυχία δεν είναι κάτι που βιώνεις. Είναι κάτι που θυμάσαι!!!
  • Σπουδαία μαμά δε σημαίνει τέλεια μαμά!

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Βραβείο καλύτερου blog

My Blog List

 

ΜΑΜΑΔΕΣ&ΜΠΑΜΠΑΔΕΣ Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates