Από το Blogger.
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ:6942250350

Φτιάχνουμε κοσμήματα στο Μουσείο Κυκλαδικής (12/12)



Είμαι ένας άγγελος. Είμαι φτιαγμένος από χαρτί χρωματιστό και τα πόδια μου κρέμονται με χάρη! Έχω μεγάλα και σίγουρα φτερά, έτσι οι πτήσεις μου είναι ασφαλείς στον έναστρο ουρανό των Χριστουγέννων, όσο κι αν φυσάει. Είμαι γεμάτος αγάπη και αν με κρεμάσεις στο χριστουγεννιάτικο σου δέντρο ή στο δωμάτιό σου, σίγουρα θα πάρεις κι εσύ λίγη σπό αυτήν!
Από την αγάπη έχουμε όλοι ανάγκη, μεγάλοι και παιδιά, όχι μόνο τα Χριστούγεννα, αλλά όλο το χρόνο!
Το ενδιαφέρον είναι ότι με έχει φτιάξει ένα παιδί. Γι’ αυτό με έκανε τόσο όμορφο, πραγματικό…»στολίδι»!
Την Κυριακή 12 Δεκεμβρίου, έχετε την ευκαιρία να φτιάξετε και σεις τα δικά σας στολίδια-αγγελάκια και νεράιδες, παρέα με την εικαστικό Άντζι Καρατζά, αλλά και την πολύτιμη βοήθεια της μικρής της φίλης Κασσάνδρα Θωμά, που είχε την ιδέα δημιουργίας των στολιδιών!
Πότε: Κυριακή 12.12.2010, 11.00 – 13.00
Είσοδος: €15 (παρέχονται τα υλικά)
Αδέλφια στο ίδιο εργαστήριο: €12 το καθένα
πηγή:www.infokids.gr

1 μπλα μπλα on "Φτιάχνουμε κοσμήματα στο Μουσείο Κυκλαδικής (12/12)"

ΑΧΤΙΔΑ on 7 Δεκεμβρίου 2010 στις 4:32 μ.μ. είπε...

Πολύ όμορφη προσπάθεια, μακάρι να ήμουνα Αθήνα για να έρθω και να βοηθήσω ακόμα.

Related Posts with Thumbnails
BannerFans.com

Ερωτηματολόγιο για μαμάδες

Μικρά ρητά για να είμαστε καλά..........

  • Ευγνωμοσύνη είναι η κρυφή ελπίδα για περισσότερες χαρές.
  • Ευτυχία δεν είναι κάτι που βιώνεις. Είναι κάτι που θυμάσαι!!!
  • Σπουδαία μαμά δε σημαίνει τέλεια μαμά!

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Βραβείο καλύτερου blog

My Blog List

 

ΜΑΜΑΔΕΣ&ΜΠΑΜΠΑΔΕΣ Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates